Jump to content
Sign in to follow this  
Wrong Name

General Chat

Recommended Posts

Saw the trailer for Star Trek: Picard

A reason good enough to watch TV next year. :coolthumb:

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Raylenth said:

Hmmm, technicalities :D  You can't expect us to read everything, we aren't made of eyes you know.

Always read the small print!

loki-gif-2.gif

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, Chris1970 said:

Saw the trailer for Star Trek: Picard

A reason good enough to watch TV next year. :coolthumb:

It does look good :)

Predictably I am rather looking forward to The Witcher, trailer for that looked good to me too :)

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Broo said:

It does look good :)

Predictably I am rather looking forward to The Witcher, trailer for that looked good to me too :)

Seen it ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hope everyone is enjoying their Sunday! :)

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, Broo said:

Hope everyone is enjoying their Sunday! :)

Yes. Just relaxing and getting ready for a busy time next weekend.

Hope you're having a nice Sunday and the kids are being good! :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minutes ago, Broo said:

Hope everyone is enjoying their Sunday! :)

About to head out Pokemon hunting in the rain, sooo. yeah. lol

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Peter Capaldi Fan said:

Yes. Just relaxing and getting ready for a busy time next weekend.

Hope you're having a nice Sunday and the kids are being good! :D

That sounds like the perfect sunday :) and thank you!

4 minutes ago, wjbleming said:

About to head out Pokemon hunting in the rain, sooo. yeah. lol

Great to hear Summer is delivering the weather where you are ;) Enjoy though! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minutes ago, Broo said:

Hope everyone is enjoying their Sunday! :)

Another fantastic Tour de France stage and later I'll have my first bath in a month. This weekend is shaping up much better than next. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, natedammit said:

and later I'll have my first bath in a month

Good thing that's cause you shower regularly instead, right? Right??

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, natedammit said:

and later I'll have my first bath in a month. 

Extra special occasion? Bears usually lick themselves clean. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, Broo said:

Good thing that's cause you shower regularly instead, right? Right??

I actually had my first shower this year yesterday.

*Not including showers taken in other people's houses or hotels.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Peter Capaldi Fan said:

Extra special occasion? Bears usually lick themselves clean. :rolleyes:

You're just jealous.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anyone know what sort of album would be good to keep my autographs in, as I know the sleeves need to be acid free. Unfortunately I'm now married so all my autos are coming off the wall and into an album haha 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, matthewlane said:

Anyone know what sort of album would be good to keep my autographs in, as I know the sleeves need to be acid free. Unfortunately I'm now married so all my autos are coming off the wall and into an album haha 

As long as they are acid free it's fine, a lot of people use Arrowfile pages and then a regular ring binder should suffice, or there's these guys who make archive safe folder boxes as well - if you want to order, email them and they will set you up an account http://www.cxdinternational.com/home.aspx?pagename=home

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, natedammit said:

*Not including showers taken in other people's houses or hotels.

Were you invited though or are you just sneaking in to shower whilst the occupants are distracted by all those pickernic baskets you keep leaving around

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minutes ago, natedammit said:

You're just jealous.

I am. There's definitely some hard to reach places. :whistling:

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, Raylenth said:

Were you invited though or are you just sneaking in to shower whilst the occupants are distracted by all those pickernic baskets you keep leaving around

i-understood-that-reference-gif-3.gif

Smarter than the average bear! :lol:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Chris1970 said:

Well, this time next week it will be over..

And we'll be on a high from all the awesome experiences we've had :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Broo said:

And we'll be on a high from all the awesome experiences we've had :)

I’ll be getting the matchsticks out to prop open my eyes for the long, long drive home. 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, Chris1970 said:

Well, this time next week it will be over..

I will be sprawled out on hotel bed with air con on trying to hrt energy to shower and dressed to go for dinner lol     sometimes we do but sometimes we grab something on way back from con to hotel as too shattered plus want to look st all our photos and other goodies :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Raylenth said:

Were you invited though or are you just sneaking in to shower whilst the occupants are distracted by all those pickernic baskets you keep leaving around

No comment. Unrelated, you need to get some fluffier towels.

1 hour ago, Peter Capaldi Fan said:

I am. There's definitely some hard to reach places. :whistling:

I can help with that.

45 minutes ago, Chris1970 said:

Well, this time next week it will be over..

I can't wait :dance::thumbup::dance:

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minutes ago, Chris1970 said:

Well, this time next week it will be over..

You wait months for something. Planning it. Then before you know it it's over and you have your memories and photos to look back on. And the next con to look forward to. :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, natedammit said:

 

I can help with that.

 

You got a loofah? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...