Jump to content

Vlaamse/Nederlandse Showmasters Fans.


Tinne
 Share

Recommended Posts

Hallo iedereen

 

Zijn hier nog Nederlandstaligen die graag naar conventies gaan in de UK???

Mijn volgende conventie is LFCC deze zomer. Ik zie er al naar uit, het zal mijn 4e conventie zijn.

Meestal probeer ik de stars van Buffy te ontmoeten, daar zijn nu ook de Twilight stars bijgekomen.

 

Vele grts

Tinne :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

hier is er eindelijk eentje. uit nederland. ik ben vorig jaar naar lfcc geweest en laatst naar collectermanie in milton keynes. lfcc wordt mijn derde en er zal dit jaar nog wel een vierde bij komen (glasgow, london of hallowhedon)

 

gegroet,

 

sven

 

ps ben ook naar facts geweest vorig jaar :)

Link to comment
Share on other sites

Ik dacht hier bijna dat ik de enige was :(

Voor LFCC is het voor mij 3 jaar geleden, ik kon de vorige 2 jaar niet gaan wegens mijn job.

Voor welke acteurs/actrices ga jij?

 

Dit jaar ga ik vooral voor Twilight acteurs, maar ook voor Jewel Staite uit Firefly en nu ook de Harry Potter tweeling.

 

grtz

Link to comment
Share on other sites

hi Tinne,

 

ik ga niet speciaal voor de beurs naar engeland maar plan mijn vakantie er gewoon omheen deze keer. maar degene die ik wil ontmoeten deze editie zijn eve van torchwood en jewel en wat comicnamen. verder hoop ik dat er nog een of meer buffy gasten komen en nog andere leuke namen bv van criminal minds, gilmore girls, bratpack, dead like me, torchwood. verder hoop ik leuke dingen te vinden bij de kraampjes.

 

gegroet,

 

Sven

Link to comment
Share on other sites

Voor mijn eerste conventie had ik toevallig al een weekend London gepland. Toen zag ik dat Charisma Carpenter van Buffy kwam naar London. Dus daar moest ik natuurlijk heen.

De 2 volgende keren heb ik speciaal een reis geboekt.

Aangezien ik nu tijdelijk in London woon, zijn er voor mij geen speciale reiskosten :-)

 

grtz

Link to comment
Share on other sites

wow je hebt gewoon cordy ontmoet, ik ben jalours :blink: en het is verdomd makkelijk dat je al in london woont nu :) ik ga zo mijn reisje boeken. begin in blackpool dan naar edinburgh en dan vliegend naar london.

 

mocht je je vervelen (:P) op de beurs en je hebt zin om tegen iemand aan te praten, ik ben nogal herkenbaar dus snel te spotten. ik heb blonde dreads (best lang) waarvan eenje meestal voor mijn hoofd hangt, heb een donkere bril, twee neusringen en een bruin met roze rugtas :)

 

gegroet en misschien tot op lfcc,

 

sven

Link to comment
Share on other sites

Ik zal mijn ogen voor je open houden :thumbup:

Ik denk niet dat ik mij ga vervelen hoor...zo veel coole guests en ik heb ook het geluk dat een vriendin van me overkomt uit Belgie om mijn verjaardag te vieren en ze gaat ook mee naar LFCC.

 

grtz

Link to comment
Share on other sites

hoi

 

ik ga al zins mijn 24 ste naar cons, ik ben nu 29.

 

mijn eerste was in glascow van een andere organisatie.

 

ik heb collectormania 7, 8 ,9 ,10, 11, 12, 14.

ik ben een keer naar lfcc en g-mex geweest

en naar eclipse 1 2 3 en nu naar hallowhedon met mijn vriendinnen.

 

ik heb ook een cruise gedaan, je mag hier geen namen noemen van andere organistors.

 

ik kan niet wachten.

 

cheers yvonne

Link to comment
Share on other sites

en dat is drie :D

 

dat is nog al een lijst zeg! ik ben echt net begonnen vorig jaar. maar het lijkt er op dat het er dit jaar 4 worden. cm15, lfcc en later nog cm glasgow en cm london. ik zat ook nog te denken aan hallwhedon maar ik heb spike laatst al ontmoet en het gaat me iets te ver om alleen voor xander te gaan. misschien als er nog wat interesante namen komen maar die moeten dan beter zijn dan Amber Benson (cmg) of Shannen Doherty (cml)

 

btw ook voor jou ivonne mocht je me aan willen spreken, ga je gang. de beschrijving is vrij duidelijk en staat hier boven.

 

gegroet,

 

Sven

Link to comment
Share on other sites

kwa massive events

 

komen er meestal 4 acteurs en max 6 of soms wat meer als er geld voor is.

 

ik ben fan van buffy en dat ben ik ook als eerste gaan sparen, daarna kwamen hp en lost en heroes, 4400 en nog een paar bij.

 

en wat handig is hier je kan het zo duur maken als je wilt, hotel of motel.

met de trein, auto of vliegtuig.

 

en de ticket voor het event voor het weekendevent dan vanaf 80 pond.

 

en somige events zijn gratis intree.

 

en elke keer als ik ga kom ik me oude vrienden tegen en maak ik ook weer nieuwe.

 

cheers

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ik ben gister aangekomen in london en heb er verdomd veel zin in woohoo! ik hoop dat er nog een leuke gats wordt toegevoegd op het laatste moment. nu euan van offcentre komt mag hij john cho ook wel meenemen :) maar een buffy gast zou helemaal geweldig zijn!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik heb gelukkig alles kunnen doen, nipt. Want er waren geen foto's meer van de Phelps twins voor handtekeningen en moest dus wachten op foto van fotoshoot. Gelukkig hebben ze gewacht tot de foto's ontwikkeld waren.

Was helemaal van de kaart door Alex Meraz van Twilight Saga. Heb 2 fotoshoots met hem gedaan en heb een 5tal minuten met hem gesproken bij handtekening halen. Ik heb ook even met Jewel Staite gepraat.

Jammer dat alles bij Peter Facinelli zo snel moest gaan aangezien hij zijn pasport was vergeten en zo een dag te laat in de UK aankwam.

De Twilight talk was gewoon fantastisch. Deze van Heroes was wel een tegenvaller.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Hoi,

 

Gaan er nog mensen naar LFCC 2010?

 

Wij weten het nog niet helemaal zeker, maar waarschijnlijk gaan we een lekker weekend Londen doen met alles erop en eraan.

 

Voor degenen die ook gaan: tot dan!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 8 months later...
  • Showmasters Admin

hi

 

i know most of you all speak english ? as most people in europe do ? The english are so bad and speak so little other languages :o .

 

anyway thank you for coming on here and getting this thread going , and keeping it alive .

 

can i ask which events have you been to that we run ?

 

what events do you plan to attend this year that we are running ?

 

and what Films and TV shows do you like ?

 

lets talk some more :D

 

 

take care

 

jason :(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hi Jason,

 

I'm Mark, i'm from the Netherlands, and i'm the "Star Wars Guy".

 

I was gonna go to the EMS last weekend but unfortunately it got cancelled. I still went to london though, cause my hotel was non-refundable, and met up with some guys i met at november's EMS (my first SM event).

We even scored some SW graphs, we got Hilton McRae (Green Leader) to sign some stuff for us at Trafalgar Studios, and my mates got Keira Knightly while i was watching an NBA game at the O2.

 

I was pretty gutted about the cancellation though, cause now i have to wait 4 more months (and i've already waited 3 months since the last EMS) for my next show (the LFCC), and i was SO looking forward to it! These events are addictive man, damn!!

I am even contemplating going to Milton Keynes, but i don't think i can justify spending money on a trip to the UK so soon after this one.

 

Besides the LFCC, i will also be going to the EMS in november, if there are enough Star Wars guests.

 

Keep the Star Wars guests coming mate, and i will be there!!

 

Take care,

 

Mark

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Haya Jason,

 

What nice of you to come on our little Dutch/Flamish part of the forum.

 

I'm Sven and I'm from the Netherlands too. You may have seen me at one of your events, I got long blond dreadlocks and have two noserings.

 

I've been to LFCC 2008, 2009 and 2010, Collectormania MK 2009 and 2010 and Collectormania London 2009 and 2010.

 

I planned to go to CML in March, but as you know it was cancelled.. But I'm also planning to go to CMMK, LFCC and CMLondon (or the entertainment show) and thinking of going to Halowhedon.

 

my favorite shows on the telly (or DVD) are; Buffy, Firefly, Gilmore girls, The big bang theory, old sitcoms (Taxi, MASH, Happy days etc.) and much much more

 

My favorite flicks are Kevin Smith stuff, Tarantino stuff, Starwars and again much much more.

 

I also visit other events in the UK, Belgium and Germany (I hope this does not break any forum rules..)

 

Cheers,

 

Sven

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

hi

 

i know most of you all speak english ? as most people in europe do ? The english are so bad and speak so little other languages :whistling: .

 

not a problem, a few hours in the uk and most of us would probably dream in english

 

anyway thank you for coming on here and getting this thread going , and keeping it alive .

 

can i ask which events have you been to that we run ?

 

way to much, that's for shure, doing (international) con's from 2001/2

 

what events do you plan to attend this year that we are running ?

 

i think just one at the moment (lfcc) but internationaly i will end up with 5 or 6 con's this year (belgium(2) - germany - zweden (2-3? ) and a lot of fantasy events in the netherlands

 

and what Films and TV shows do you like ?

 

more tron guests please, and no hi end guests please my creditcard can't handle it.

 

lets talk some more :(

 

 

take care

 

jason ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...