Railok Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 Hmm okej...är det mer gäster än på Collectormania då? Jag har programmet från i somras, och i det stog det att det totala antalet gäster för LFCC 2009 var.. 53 gäster. Därav tre gäster, förövrigt, var Twilight gäster (Peter Facinelli, Alex Meraz och Justin Chon). Lite relevant statistik där bara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandelina Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Åh, det låter ju jättebra! Då tror jag att jag avvaktar Link to comment Share on other sites More sharing options...
AutoBot Posted February 15, 2010 Author Share Posted February 15, 2010 Någon som ska på LFCC i juli? Ska dit för att träffa Shatner, tar möjligtvis med mig en vän eller två. Vet inte hur det ligger till med vandrarhem då jag aldrig varit i London förut, någon som har något att rekommendera? Kanske till och med kan dela rum? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandelina Posted February 27, 2010 Share Posted February 27, 2010 Jag ska antagligen dit :) Men vet tyvärr inget vandrarhem eller dylikt :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
AutoBot Posted February 28, 2010 Author Share Posted February 28, 2010 Bokade precis flyget och hotell för 3 nätter, ska närvara både på lördag och söndagen. Easy Jet hotell blev det, 500 meter från arenan. Ska bli kul! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AutoBot Posted July 14, 2010 Author Share Posted July 14, 2010 Blev det några svenskar som skulle dit nu på lördag/söndag? Kan knappt vänta! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AutoBot Posted March 1, 2011 Author Share Posted March 1, 2011 Någon som ska till någon mässa i år då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svarte Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Detta blir riktigt nice,första gången på ett stort event. Finns det fler svenskar som ska till Startreklondon nu i oktober? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chrimlee Posted February 8, 2015 Share Posted February 8, 2015 Någon mer som ska ner i sommar ?:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl J Posted February 8, 2015 Share Posted February 8, 2015 (edited) Förmodligen kommer jag sticka till LFCC i sommar. Brukar ta en vecka i London och hitta på lite annat utöver mässan. Edited February 8, 2015 by Karl J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gamabunta Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 Kommer med en polare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts