Jump to content

Svenska Showmasters fans


AutoBot
 Share

Recommended Posts

Är det några svenskar som varit på eller planerar att gå på framtida mässor? Kanske hittar ni likasinnade landsmän/kvinnor att träffa på mässorna i den här tråden?

 

Gör era röster hörda här :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Själv ska jag till Collectormania 15, vilket blir första gången jag åker utomlands för en mässa. Kan bara inte missa chansen att träffa Leonard Nimoy!

 

Jag önskar dig lycka till, utomlands mässor är de bästa, finns inget som slår dem. Jag gick på min första utomlands mässa 2006, och det är något jag aldrig glömmer. Plus att jag fortfarande är rätt ung, så jag har nog väldigt många utländska mässor att se fram emot över åren.

Link to comment
Share on other sites

Jo, Propworldsmässorna här i Sverige blir ganska repetitiva, oftast med samma gäster, så det kommer bli kul att gå på en helt ny, större mässa som också är i ett annat land.

Link to comment
Share on other sites

Jo, Propworldsmässorna här i Sverige blir ganska repetitiva, oftast med samma gäster, så det kommer bli kul att gå på en helt ny, större mässa som också är i ett annat land.

 

Jo, precis. Tro mig, Showmasters mässorna är de bästa jag har gått på. Utomordentlig service, billigt inträde, väldigt bra gäster - alla tjänar på det.

Link to comment
Share on other sites

Jo, Propworldsmässorna här i Sverige blir ganska repetitiva, oftast med samma gäster, så det kommer bli kul att gå på en helt ny, större mässa som också är i ett annat land.

 

Jo, precis. Tro mig, Showmasters mässorna är de bästa jag har gått på. Utomordentlig service, billigt inträde, väldigt bra gäster - alla tjänar på det.

 

Collectormania 15 är till och med gratis inträde på :blush: Varit på någon Collectormania mässa förut?

Link to comment
Share on other sites

Collectormania 15 är till och med gratis inträde på :blush: Varit på någon Collectormania mässa förut?

 

Nej, tyvärr. Har bara råd med en resa per år, och då satsar jag alltid på LFACC. Mer bekvämare för min del. Men, jag har bara hört bra saker om Collectormania mässorna och nu när det är större lokal så kommer det säkert komma väldigt bra gäster.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Vilka kändisar har du träffat då på de mässor du gått på?

 

Alla möjliga. Som du nog kan döma av min ikon så är jag ett stort Indiana Jones fan, och eftersom förra LFACC mässan var Indy-temad så fick jag träffa många därifrån. Jag har träffat skådespelare såsom John Hurt, och Nathan Fillion. Allting brukar vara baserat efter ens intresseområde trots allt. Vissa skådespelare kan låta fantastiska för fansen av en viss film/TV-serie medan för andra personer så kan skådespelaren vara någon de aldrig hört talas om.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Jag tror att det är roligast om man vill sikta in sig på ett speciellt tema, men mässorna är ju bättre om man vill träffa olika personer från olika filmer. Jag funderar på att dra på mässan i Danmark i November, är det någon annan som har samma tankebanor? :D

Link to comment
Share on other sites

Jag tror att det är roligast om man vill sikta in sig på ett speciellt tema, men mässorna är ju bättre om man vill träffa olika personer från olika filmer. Jag funderar på att dra på mässan i Danmark i November, är det någon annan som har samma tankebanor? ^_^

 

Jag tänker på det, men det hela beror på gästerna. Har träffat flera av gästerna redan, så om det inte kommer någon mer aktuell, möjligen större gäst så är det nog ingen idé.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Någon som har bestämt sig för att åka på eventet i November i Köpenhamn eller London? :D

 

Även om Collectormania London ser ut att bli bra, så skulle jag hellre rekommendera att vänta tills nästa år för London Film and Comic Con. Det är verkligen Showmasters flaggskepp, och då kommer det garanterat bra gäster - ingen snack om saken.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...