AutoBot Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Är det några svenskar som varit på eller planerar att gå på framtida mässor? Kanske hittar ni likasinnade landsmän/kvinnor att träffa på mässorna i den här tråden? Gör era röster hörda här 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Railok Posted May 1, 2009 Share Posted May 1, 2009 Railok rapporterar in, min tredje London Film and Comic Con mässa i sommar. Kul att se fler svenskar ombord! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AutoBot Posted May 1, 2009 Author Share Posted May 1, 2009 Själv ska jag till Collectormania 15, vilket blir första gången jag åker utomlands för en mässa. Kan bara inte missa chansen att träffa Leonard Nimoy! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Railok Posted May 1, 2009 Share Posted May 1, 2009 Själv ska jag till Collectormania 15, vilket blir första gången jag åker utomlands för en mässa. Kan bara inte missa chansen att träffa Leonard Nimoy! Jag önskar dig lycka till, utomlands mässor är de bästa, finns inget som slår dem. Jag gick på min första utomlands mässa 2006, och det är något jag aldrig glömmer. Plus att jag fortfarande är rätt ung, så jag har nog väldigt många utländska mässor att se fram emot över åren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AutoBot Posted May 1, 2009 Author Share Posted May 1, 2009 Jo, Propworldsmässorna här i Sverige blir ganska repetitiva, oftast med samma gäster, så det kommer bli kul att gå på en helt ny, större mässa som också är i ett annat land. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Railok Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Jo, Propworldsmässorna här i Sverige blir ganska repetitiva, oftast med samma gäster, så det kommer bli kul att gå på en helt ny, större mässa som också är i ett annat land. Jo, precis. Tro mig, Showmasters mässorna är de bästa jag har gått på. Utomordentlig service, billigt inträde, väldigt bra gäster - alla tjänar på det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AutoBot Posted May 2, 2009 Author Share Posted May 2, 2009 Jo, Propworldsmässorna här i Sverige blir ganska repetitiva, oftast med samma gäster, så det kommer bli kul att gå på en helt ny, större mässa som också är i ett annat land. Jo, precis. Tro mig, Showmasters mässorna är de bästa jag har gått på. Utomordentlig service, billigt inträde, väldigt bra gäster - alla tjänar på det. Collectormania 15 är till och med gratis inträde på Varit på någon Collectormania mässa förut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Railok Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Collectormania 15 är till och med gratis inträde på Varit på någon Collectormania mässa förut? Nej, tyvärr. Har bara råd med en resa per år, och då satsar jag alltid på LFACC. Mer bekvämare för min del. Men, jag har bara hört bra saker om Collectormania mässorna och nu när det är större lokal så kommer det säkert komma väldigt bra gäster. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AutoBot Posted May 22, 2009 Author Share Posted May 22, 2009 Vilka kändisar har du träffat då på de mässor du gått på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Railok Posted May 22, 2009 Share Posted May 22, 2009 Vilka kändisar har du träffat då på de mässor du gått på? Alla möjliga. Som du nog kan döma av min ikon så är jag ett stort Indiana Jones fan, och eftersom förra LFACC mässan var Indy-temad så fick jag träffa många därifrån. Jag har träffat skådespelare såsom John Hurt, och Nathan Fillion. Allting brukar vara baserat efter ens intresseområde trots allt. Vissa skådespelare kan låta fantastiska för fansen av en viss film/TV-serie medan för andra personer så kan skådespelaren vara någon de aldrig hört talas om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandelina Posted July 27, 2009 Share Posted July 27, 2009 Jag ska till In the Shadow of the Moon :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Railok Posted July 27, 2009 Share Posted July 27, 2009 Jag ska till In the Shadow of the Moon :) Trevligt att ha dig ombord! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandelina Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 Tackar Link to comment Share on other sites More sharing options...
AutoBot Posted August 23, 2009 Author Share Posted August 23, 2009 Jag ska till In the Shadow of the Moon :) Är det en Twilight-mässa eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandelina Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 Jag ska till In the Shadow of the Moon :) Är det en Twilight-mässa eller? Ja, eller det är ingen mässa utan ett Twilight-event :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Railok Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 Ja, eller det är ingen mässa utan ett Twilight-event :) Jag har aldrig varit på ett sådant helgs-event, faktiskt. Ser ut att vara rätt roligt! Fast jag tror jag hellre föredrar stor mässorna istället. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandelina Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 Jag tror att det är roligast om man vill sikta in sig på ett speciellt tema, men mässorna är ju bättre om man vill träffa olika personer från olika filmer. Jag funderar på att dra på mässan i Danmark i November, är det någon annan som har samma tankebanor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Railok Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 Jag tror att det är roligast om man vill sikta in sig på ett speciellt tema, men mässorna är ju bättre om man vill träffa olika personer från olika filmer. Jag funderar på att dra på mässan i Danmark i November, är det någon annan som har samma tankebanor? Jag tänker på det, men det hela beror på gästerna. Har träffat flera av gästerna redan, så om det inte kommer någon mer aktuell, möjligen större gäst så är det nog ingen idé. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandelina Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 Ja, jag avvaktar också tills fler gäster har blivit annonserande. Det är ju inte precis så att man behöver flera månader på sig att boka en resa till Danmark, lättare att åka dit än till England Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandelina Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 Nu närmar det sig! Imorgon åker jag för några dagar i London innan eventet. Ska bli väldigt spännande eftersom jag inte varit på något sånthär tidigare Link to comment Share on other sites More sharing options...
Railok Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Nu närmar det sig! Imorgon åker jag för några dagar i London innan eventet. Ska bli väldigt spännande eftersom jag inte varit på något sånthär tidigare Lycka till! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandelina Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Nu närmar det sig! Imorgon åker jag för några dagar i London innan eventet. Ska bli väldigt spännande eftersom jag inte varit på något sånthär tidigare Lycka till! Det var hur kul som helst!!! Woho!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandelina Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Någon som har bestämt sig för att åka på eventet i November i Köpenhamn eller London? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Railok Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Någon som har bestämt sig för att åka på eventet i November i Köpenhamn eller London? Även om Collectormania London ser ut att bli bra, så skulle jag hellre rekommendera att vänta tills nästa år för London Film and Comic Con. Det är verkligen Showmasters flaggskepp, och då kommer det garanterat bra gäster - ingen snack om saken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandelina Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Hmm okej...är det mer gäster än på Collectormania då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts