Jump to content
Sign in to follow this  
Nili

Anyone wanna share a room

Recommended Posts

ok cus of sah :-0 i got this next idy

 

dont knew what the name of the site will be but lets make it like a book , a travel jornal but like bilbo did ,and we can use - If you wont - as a titel to the "book" the:

"By the end , even at the beginig ,we'l all be friends" (all rights resorved ;-))

now if memory serves well at c-4 SM had a computer , so we can record eveeeery thing as it hapens :-)

 

now we need a name..... :angel: ...how about " we hate one another " <lol> :P ..owww i'm stack

nili wow you are amazing!!!!! :unsure:

 

how about, like Bilbo's book, "there and back again"???

 

or is that too cheesey?!?! xx

Share this post


Link to post
Share on other sites

some one please give me a {hug} I have been sad all evening after watching stargate :D xx

Share this post


Link to post
Share on other sites
some one please give me a {hug} I have been sad all evening after watching stargate :unsure: xx

Huuuuugs

 

what hapend ? sorry dont whoch SG

Share this post


Link to post
Share on other sites

they killed some one off. I even kew it was going to happen but I was apparently not prepared. hmm pub. another drink would be nice but I think I'll have to settle for curling up on the couch and watching CSI very quietly (darn my people for having to go to school tomoz lol)

night night

Luv me xx

ps-really could eat some chinese now!!! not fair!!!!! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry you'r up at wired houres But today i think we will all meet here , what do you say..after the anoncements ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
sorry you'r up at wired houres <lol>But today i think we will all meet here , what do you say..after the anoncements ?

I am not up at weird hours!! :( only cause we are on different time zones :D yes I will be on here at 8 ;) xx

Share this post


Link to post
Share on other sites

COUNT ME IN TOO!

 

ANS SARAH I HAVE TO SAY DIDN'T BILLY BOYD LOOK SOOO LOVELY LAST NIGHT AT THE BAFTA'S.

WOW ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey guys!!! yeah great announcements but was hoping it was going to be some one "bigger" they all seem a bit random! oh well can't be fussy hey! :yoda: xx

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey guys!!! yeah great announcements but was hoping it was going to be some one "bigger" they all seem a bit random! oh well can't be fussy hey! :D xx

well thay still have more then 10 to anonce befor c-5 ( rmmber 30 stars is the number) soooooo ...i hope ( viggo please SM )

 

any way my friends i got to go to sleep :-) but i'll be back tomarow :-)

 

night all

:yoda:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ooow I posted at them same time as you, no wonder I didn't see it till just now, refreshed and saw my post at the bottom lol :yoda: xx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeh that is one problem. You always got to refresh to see new posts.

 

Yeh i was hoping they'd announce hobbits or goonies guests. i'll be ever so happy to see Elijah and Corey.

 

hopefully i'll catch ya when your next around. earlier. :D

 

night night.

Share this post


Link to post
Share on other sites

t'has been bout a week since this diary thing was mentioned... any new news on that peeps?!?! xx

Share this post


Link to post
Share on other sites
I havent got any new news

nothing happening with that at the mo then ok cwl. we coould always get a Hotmail one I guess but that still needs the whole name thing huh!! :lol:

 

who is "emily" btw, you're another person with that on their signeture and I have asked on countless posts on different threads who the heck "Emily" is and not one has bothered to tell me, grrrr! :angry::D:huh::rolleyes:

 

xx

 

ps- ****10**** weeks to go till c5!!!! :D:o:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emily is one of the forum regular- bling_fling. She moved over to Texas a couple of months ago and e are trying to get the SMs to bring her over as a guest for c5

Share this post


Link to post
Share on other sites

cwl thanks for letting me in on that.

 

I think you would be better off raising money for her flight or whatever, I don't see SM paying for her to come over, no affense. if they did that, you could say the same for Nili, she lives in Israel and she's paying to come over.

 

hold a fund rasing event or something - is ther person raffeling off the Billy Boyd auto raising money for the same cause? xx

Share this post


Link to post
Share on other sites
cwl thanks for letting me in on that.

 

I think you would be better off raising money for her flight or whatever, I don't see SM paying for her to come over, no affense. if they did that, you could say the same for Nili, she lives in Israel and she's paying to come over.

 

hold a fund rasing event or something - is ther person raffeling off the Billy Boyd auto raising money for the same cause? xx

oww but for a minet ther i was hopping SM would pay me to come to c-5

Share this post


Link to post
Share on other sites

if only. god knows how they expect us to keep affording it.

 

hello everyone. howz u all doing. felt like some random chatter.

 

to quote sah - 10 weeks to go. aaaahhhhh!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×