Hr Nielsen Posted June 28, 2008 Share Posted June 28, 2008 (edited) Hej Alle ... Skriv her hvis der er noget i lyst til at snakke om paa dansk. Alle Showmasters Forum regler gaelder ogsaa her... Men kan de laese hvad vi skriver :-) Hr Nielsen Edited June 28, 2008 by Hr Nielsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aakerman Posted August 23, 2008 Share Posted August 23, 2008 Jeg er fra Danmark og skal for første gang til en Showmasters event den 27. Februar - 1. Marts, kan slet ikke vente med at møde andre Twilight fans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hr Nielsen Posted August 30, 2008 Author Share Posted August 30, 2008 Jeg er fra Danmark og skal for første gang til en Showmasters event den 27. Februar - 1. Marts, kan slet ikke vente med at møde andre Twilight fans. Håber du får en fed oplevelse og kommer til flere shows. Hr Nielsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
MalleOz Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 Hmm, kan se, at der ikke har været gang i tråden længe, så hvis der er andre herfra Danmark, giv da endelig lyd fra jer (: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hr Nielsen Posted August 13, 2009 Author Share Posted August 13, 2009 Hmm, kan se, at der ikke har været gang i tråden længe, så hvis der er andre herfra Danmark, giv da endelig lyd fra jer (: Vi giver massere af lyd fra os bare kik på tråden til Collectormania København. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB5 Posted August 22, 2009 Share Posted August 22, 2009 Jeg er også fra det Danske og kigger indimellem herinde.... Er der sket mere nyt på denne front med Collectormania KBH???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hr Nielsen Posted July 14, 2010 Author Share Posted July 14, 2010 Jeg er også fra det Danske og kigger indimellem herinde.... Er der sket mere nyt på denne front med Collectormania KBH???? der er sket en masse bare kik under COLLECTORMANIA COPENHAGEN eller www.collectormania.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Team edcob Posted September 21, 2010 Share Posted September 21, 2010 Jeg er også fra Danmark (underligt nok ?) Og tager til collectormania KBH og Eternal twilight every year baby Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoctorWhogirl Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 Er der planer eller eventuelle planer for endnu en event i DK? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kash Posted December 20, 2010 Share Posted December 20, 2010 Er der planer eller eventuelle planer for endnu en event i DK? Kunne jeg skam også godt lide at vide :) Har set en Ringenes Herre con. er blevet en realitet. Det må da give mulighed for nogle virkelig spændende gæster til en evt. CM København 3? :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heidsdk Posted December 17, 2012 Share Posted December 17, 2012 Er der stadig nogle fra DK???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Mundi Posted July 15, 2013 Share Posted July 15, 2013 Er der stadig nogle fra DK???? Det er vist lidt småt, men jeg er her da stadig. Har lige været til LFACC 2013 og det var ret fedt, omend der er ved at være alt for mange mennesker til den location. Jeg er dog ikke så meget på forummet mere - som det fremgår af min sene respons. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts