Jump to content
Sign in to follow this  
Smaug

You know you're obsessed with CSI when...

Recommended Posts

That's what these boards are for!! :wub:

 

When the first thing you say to your friends on a wednesday morning is "Did you watch CSI last night?"

Share this post


Link to post
Share on other sites

When you phoned up a friend last Wednesday to complain loudly that Channel 5 had lost the CSI episodes we were waiting for... Ruined my whole night... had to do homework instead and everything!

Share this post


Link to post
Share on other sites

When someone walks into your room and asks if your trying to make yourself deaf you respond

 

Only so I can know what it's like to hear

Share this post


Link to post
Share on other sites

You wake up in the morning and say: "I wonder which CSI's on tonight...."

Edited by CSI Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

You think to yourself you'll watch an ep before you sleep and end up watching the season

Share this post


Link to post
Share on other sites
You talk to imaginary CSI's.

913423[/snapback]

 

Damn right!!

 

When you get frustrated with your CSI game because you can't use something that may reveil vital evidence.

Share this post


Link to post
Share on other sites
You read the books over and over again.

913436[/snapback]

 

*Huggles*

 

I knew i had a reason for having my money on my side!! Thanks for reminding me!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

You dream about being a CSI.

 

I'm having one of those dreams atm! lol :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D

 

When you buy and start reading "Forensics for dummies"

 

Which i am actually doing. :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

When you see a footprint outside your door, you grab a camera and plaster to make a mould

Share this post


Link to post
Share on other sites

...when you wipe everything you've touched, so your fingerprints can't be lifted.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Not so much obsessed as criminal intent. :D

 

When you take the board games way to seriously, and start shouting when someone does something wrong. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

...when you burn strands of hair, toenail clippings, anything, so they can't acquire your DNA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rotflamo - criminal intent lol

 

Ah this became a hot topic fast

 

When you cover your car in plastic sheets and throw in a ventilator

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL BT! you beat me to it !! :o

apparently when we get mods assigned to this section, we can ask them to blend the topics? or we could just have the 2 !!! :D

 

when you own Grave Danger on DVD even though it'll be in the season 5 boxset :blink:

 

Luv sah xx

Share this post


Link to post
Share on other sites

**when fans get a little TOO carried away being obbsessed in their OWN FORUM :o:D and make a dulicate of this topic!!** :blink:

 

well done Caz! ;)

 

Luv sah xx

Share this post


Link to post
Share on other sites
:blink:

 

When you buy and start reading "Forensics for dummies"

 

Which i am actually doing. :|

913444[/snapback]

When you read there is a book called 'Forensics for dummies' and think: Wow, I have to go buy it

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah I want one! but was outbid on ebay because I forgot to bid last min nooooo :blink:

Luv sah xx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yay! :)

 

When you start walking around with a gun and holster, and being analytical of EVERYTHING.

 

I'm already lending out Forensics for dummies to caz at g-mex. (I think :P ) But after that, you can all borrow it. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
**when fans get a little TOO carried away being obbsessed in their OWN FORUM  :lol:  :lol:  and make a dulicate of this topic!!** :ph34r:

 

well done Caz! :lol:

 

Luv sah xx

913657[/snapback]

 

-bows- I try my best to reach new levels of obession and thank you David

 

Yay! :)

 

When you start walking around with a gun and holster, and being analytical of EVERYTHING.

 

I'm already lending out Forensics for dummies to caz at g-mex. (I think :yoda: ) But after that, you can all borrow it. :)

913995[/snapback]

 

-huggles Mike- thankies! hehe I shall walk round the con hall reading it as Voldemort - can start telling all the guests random facts lol XD btw in case you're wondering - I'm at work still 13 hours now!

 

When you see a hair on your floor you reach for tweezer and a brown envelope

Edited by Tippin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...