Ellie Cullen, on May 27 2010, 06:45 PM, said:
Å herregud eg e så treig med å svare >.< sorry...
Gratulerer så masse me overstått da, kordan gikk dagen??
26 år, ja tiden flyr fort skal i en 29 års dag te en venninne i morgen selv, e så merkelig kor noen kan være eldre mens de virker så mye yngre.. E liksom blitt så vanskelig å bedømme alderen til noen i det siste, ofte kan jo 30 åringer oppføre seg som 20 åringer.. Hvis du skjønner

Hehe, takker. Jo dagen var helt okay, ingenting spesielt som hendte, men så gjorde jeg heller ikke så mye ut av den. Ingen av de kan slå 20-årsdagen min, som jeg feiret på min aller første convention, allikavel. Ja, alder er utrolig vanskelig å bedømme på noen, så jeg venter heller til folk forteller meg hvor gamle de er.
Du har vel alt vært på Dollhouse no

Har ikkje hørt om det før, men kordan var det? Hadde du d kjekt?
Dollhouse (
promo) er en TV serie laget av Joss Whedon, mannen som står bak seriene Buffy, Angel og Firefly. Jeg har vært en Joss Whedon fan halve livet mitt og har vært på conventioner for hver av seriene hans :) Conventionen jeg var på var den aller første rene Dollhouse conventionen arrangert. Jeg hadde det supert, det var en av de beste conventionene jeg har vært på :) Her er den
offisielle videoen fra conventionen. Jeg dukker opp i den flere ganger (11 totalt), men her er de fire mest markante:
02:21-02:25
05:57-05:59
08:55-08:56
09:18-09:23 (hvit pysjamas)
Eg eg vil skrive, så tenker å ta Engelsk litteratur og kreativ skriving :)
Elsker å skrive, men klarer ikkje skrive på norsk, det blir så naivt da, engelsk flyter liksom mye bedre av en merkelig grunn, som eg forsatt ikkje forstår :S
Jeg skjønner AKKURAT hva du mener. Jeg er kjempeglad i å skrive selv (skriver en del fanfiction for diverse serier) og jeg klarer bare ikke å skrive på norsk. Tror mye har med hvordan muntlig norsk er så forskjellig fra skriftlig norsk og når en skriver dialog, så føles den falsk, fordi det ikke høres rett ut, samtidig kan en ikke skrive dialog, fordi det blir for uoversiktlig, i hvertfall med min dialekt... "K'u si?" "Sku'ut?" lol Med engelsk så trenger man ikke gjøre så mye før man har lagt på et dialekt-preg, samtidig som at det hovedsakelig er grammatisk riktig...
14 conventions!!!!! WOW det var jo en god del, hvis de klarer å ha like mange eternal twilight conventioner så kommer eg nokk til å dra på en rekke flere :)
Vel, jeg har holdt på med dette i 6 år, nå, så da blir det et visst antall til slutt. Om du er interessert så ligger
bildene mine her. Bildene med kjendisene er hovedsakelig proffe bilder tatt på conventioner eller signeringsevents, men blant de er noen enkeltbilder tatt med eget kamera. Helt nederst finner du bildene jeg har tatt på diverse conventioner. Disse er hovedsakelig tatt under Q&A sessioner.
Hib på landås ja, har en venninne som bor der oppe, men har aldri merket noen skole der, men Landås e jo egentlig ganske stort

Ka e det du studerer der da?
Eg jobber i barnehage i dalen, har snart jobbet der i 2 år, så e på tide med noe nytt, men vet ikkje helt ka, e jo ikkje bare bare å finne ny jobb her
Den ligger i svingen oppover mot Lægdene, går ca 2,000 studenter på det fakultetet. Jeg går førsteåret på førskolelærer med vekt på kunstfag, men har planer om å finne meg jobb, siden det er dyrt å studere og jeg trenger virkelig ikke mer studielån enn det jeg har.
Om du er lei barnehagelivet kan du alltids prøve å søke litt i helsesektoren, som for eksempel sykehjem, bofellesskap, avlastningsanstalter, etc. Der trenger de allid ringevikarer og helgehjelper. Du finner ikke fulltidsarbeid med det første der, da, om det er det du leter etter.
(ps. du nevnte at du som oftest dro på conventioner med en konkurrent, ka heter den siden? ) =)
mvh Elizabeth
Du finner adressen til siden i beskrivelsen til convention-videoen jeg linket lengre opp. Jeg tror ikke jeg har lov til å nevne eller linke til konkurrenter her, så jeg er litt forsiktig.
Jeg bør advare at den arrangøren kommer aldri til å gjøre en Twilight-convention. Det er sjelden han gjør conventioner for serier/konsepter han ikke liker, og han er det totalt motsatte av en Twilight-fan.