Jump to content

Svenska Showmasters fans

• Please log in to reply
33 replies to this topic

#1 AutoBot

AutoBot

Wardrobe Supervisor

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 486 posts

Posted 30 April 2009 - 07:06 PM

Är det några svenskar som varit på eller planerar att gå på framtida mässor? Kanske hittar ni likasinnade landsmän/kvinnor att träffa på mässorna i den här tråden?

Gör era röster hörda här  :D
The recent upgrade has resulted in the forum signature length now comprising of a maximum of 12 lines.

#2 Railok

Railok

Best Boy

• Members
  • PipPipPip
  • 195 posts

Posted 01 May 2009 - 03:10 PM

Railok rapporterar in, min tredje London Film and Comic Con mässa i sommar.

Kul att se fler svenskar ombord!

#3 AutoBot

AutoBot

Wardrobe Supervisor

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 486 posts

Posted 01 May 2009 - 09:25 PM

Själv ska jag till Collectormania 15, vilket blir första gången jag åker utomlands för en mässa. Kan bara inte missa chansen att träffa Leonard Nimoy!
The recent upgrade has resulted in the forum signature length now comprising of a maximum of 12 lines.

#4 Railok

Railok

Best Boy

• Members
  • PipPipPip
  • 195 posts

Posted 01 May 2009 - 11:46 PM

View PostAutoBot, on May 1 2009, 08:25 PM, said:

Själv ska jag till Collectormania 15, vilket blir första gången jag åker utomlands för en mässa. Kan bara inte missa chansen att träffa Leonard Nimoy!

Jag önskar dig lycka till, utomlands mässor är de bästa, finns inget som slår dem. Jag gick på min första utomlands mässa 2006, och det är något jag aldrig glömmer. Plus att jag fortfarande är rätt ung, så jag har nog väldigt många utländska mässor att se fram emot över åren.

#5 AutoBot

AutoBot

Wardrobe Supervisor

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 486 posts

Posted 01 May 2009 - 11:52 PM

Jo, Propworldsmässorna här i Sverige blir ganska repetitiva, oftast med samma gäster, så det kommer bli kul att gå på en helt ny, större mässa som också är i ett annat land.

#6 Railok

Railok

Best Boy

• Members
  • PipPipPip
  • 195 posts

Posted 02 May 2009 - 10:42 AM

View PostAutoBot, on May 1 2009, 10:52 PM, said:

Jo, Propworldsmässorna här i Sverige blir ganska repetitiva, oftast med samma gäster, så det kommer bli kul att gå på en helt ny, större mässa som också är i ett annat land.

Jo, precis. Tro mig, Showmasters mässorna är de bästa jag har gått på. Utomordentlig service, billigt inträde, väldigt bra gäster - alla tjänar på det.

#7 AutoBot

AutoBot

Wardrobe Supervisor

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 486 posts

Posted 02 May 2009 - 10:56 AM

View PostRailok, on May 2 2009, 10:42 AM, said:

View PostAutoBot, on May 1 2009, 10:52 PM, said:

Jo, precis. Tro mig, Showmasters mässorna är de bästa jag har gått på. Utomordentlig service, billigt inträde, väldigt bra gäster - alla tjänar på det.

Collectormania 15 är till och med gratis inträde på   :blush: Varit på någon Collectormania mässa förut?

#8 Railok

Railok

Best Boy

• Members
  • PipPipPip
  • 195 posts

Posted 02 May 2009 - 11:20 AM

View PostAutoBot, on May 2 2009, 09:56 AM, said:

Collectormania 15 är till och med gratis inträde på   :blush: Varit på någon Collectormania mässa förut?

Nej, tyvärr. Har bara råd med en resa per år, och då satsar jag alltid på LFACC. Mer bekvämare för min del. Men, jag har bara hört bra saker om Collectormania mässorna och nu när det är större lokal så kommer det säkert komma väldigt bra gäster.

#9 AutoBot

AutoBot

Wardrobe Supervisor

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 486 posts

Posted 22 May 2009 - 11:37 AM

Vilka kändisar har du träffat då på de mässor du gått på?

#10 Railok

Railok

Best Boy

• Members
  • PipPipPip
  • 195 posts

Posted 22 May 2009 - 03:53 PM

View PostAutoBot, on May 22 2009, 10:37 AM, said:

Vilka kändisar har du träffat då på de mässor du gått på?

Alla möjliga. Som du nog kan döma av min ikon så är jag ett stort Indiana Jones fan, och eftersom förra LFACC mässan var Indy-temad så fick jag träffa många därifrån. Jag har träffat skådespelare såsom John Hurt, och Nathan Fillion. Allting brukar vara baserat efter ens intresseområde trots allt. Vissa skådespelare kan låta fantastiska för fansen av en viss film/TV-serie medan för andra personer så kan skådespelaren vara någon de aldrig hört talas om.

#11 Mandelina

Mandelina

Art Director

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2,078 posts

Posted 27 July 2009 - 02:03 PM

Jag ska till In the Shadow of the Moon :)

#12 Railok

Railok

Best Boy

• Members
  • PipPipPip
  • 195 posts

Posted 27 July 2009 - 04:11 PM

View PostMandelina, on Jul 27 2009, 01:03 PM, said:

Trevligt att ha dig ombord!  :(

#13 Mandelina

Mandelina

Art Director

• Members
  • 2,078 posts

Posted 28 July 2009 - 07:31 AM

Tackar :poki:

#14 AutoBot

AutoBot

Wardrobe Supervisor

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 486 posts

Posted 23 August 2009 - 02:59 PM

View PostMandelina, on Jul 27 2009, 02:03 PM, said:

Är det en Twilight-mässa eller?

#15 Mandelina

Mandelina

Art Director

• Members
  • 2,078 posts

Posted 10 September 2009 - 08:44 PM

View PostAutoBot, on Aug 23 2009, 02:59 PM, said:

View PostMandelina, on Jul 27 2009, 02:03 PM, said:

Är det en Twilight-mässa eller?

Ja, eller det är ingen mässa utan ett Twilight-event :)

#16 Railok

Railok

Best Boy

• Members
  • PipPipPip
  • 195 posts

Posted 11 September 2009 - 03:19 PM

View PostMandelina, on Sep 10 2009, 07:44 PM, said:

Ja, eller det är ingen mässa utan ett Twilight-event :)

Jag har aldrig varit på ett sådant helgs-event, faktiskt. Ser ut att vara rätt roligt!  :D Fast jag tror jag hellre föredrar stor mässorna istället.

#17 Mandelina

Mandelina

Art Director

• Members
  • 2,078 posts

Posted 11 September 2009 - 04:26 PM

Jag tror att det är roligast om man vill sikta in sig på ett speciellt tema, men mässorna är ju bättre om man vill träffa olika personer från olika filmer. Jag funderar på att dra på mässan i Danmark i November, är det någon annan som har samma tankebanor? :D

#18 Railok

Railok

Best Boy

• Members
  • PipPipPip
  • 195 posts

Posted 11 September 2009 - 05:54 PM

View PostMandelina, on Sep 11 2009, 03:26 PM, said:

Jag tror att det är roligast om man vill sikta in sig på ett speciellt tema, men mässorna är ju bättre om man vill träffa olika personer från olika filmer. Jag funderar på att dra på mässan i Danmark i November, är det någon annan som har samma tankebanor? ^_^

Jag tänker på det, men det hela beror på gästerna. Har träffat flera av gästerna redan, så om det inte kommer någon mer aktuell, möjligen större gäst så är det nog ingen idé.

#19 Mandelina

Mandelina

Art Director

• Members
  • 2,078 posts

Posted 11 September 2009 - 06:23 PM

Ja, jag avvaktar också tills fler gäster har blivit annonserande. Det är ju inte precis så att man behöver flera månader på sig att boka en resa till Danmark, lättare att åka dit än till England ^_^

#20 Mandelina

Mandelina

Art Director

• Members
  • 2,078 posts

Posted 14 September 2009 - 05:28 PM

Nu närmar det sig! Imorgon åker jag för några dagar i London innan eventet. Ska bli väldigt spännande eftersom jag inte varit på något sånthär tidigare :P

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users