Jump to content

COLLECTORMANIA KØBENHAVN


Recommended Posts

Til alle danskere !!!!!

 

Jeg har startet denne tråd hvor man kan tale om C-KBH på dansk

 

Vi glæder og som gale til denne event, det er virkelig stort at vi som de første udenfor england har mulighed for at holde Collectormania.

 

Vi håber at vi kan holde denne en gang om året til af starte med, men det betyder at vi danske skal bakke op omkring denne event.

 

Vi arbejder på Flyere, plakater m.m nå de er færdige håber vi at nogle her fra forummet der bor en smule uden for vores rækkevide vil hjælpe med at sætte nogle op.

 

Vi vender tilbage når de er klar.

 

Hvis der er nogler spørgsmål er i velkommen til at skrive til os på dansk info@collectormania.dk eller engelsk info@showmastersonline.com

 

Vi glæder os til at hører fra jer.

 

Collectormania DK Team

Link to comment
Share on other sites

I er ikke de eneste til at glæde jer! Da jeg første gang hørte, at der ville komme en event i København blev jeg bare ellevild!!

 

Jeg bor i Herlev, men arbejder i København og vil gerne hjælpe med at hænge flyere og plakater op. Jo flere flyere og plakater, der bliver hængt op des bedre!!

Link to comment
Share on other sites

Jamen, du siger bare til, det ved du - jeg kan både få nogle flyers og plakater rundt her i Vejle - og jeg kan også smide nogle i nakken af min fader, som sikkert kan hænge nogle op diverse steder i Nordjylland :)

 

Det kunne være seriøst fedt, hvis Collectormania KBH blev en årligt tilbagevendende begivenhed!

Link to comment
Share on other sites

I er ikke de eneste til at glæde jer! Da jeg første gang hørte, at der ville komme en event i København blev jeg bare ellevild!!

 

Jeg bor i Herlev, men arbejder i København og vil gerne hjælpe med at hænge flyere og plakater op. Jo flere flyere og plakater, der bliver hængt op des bedre!!

 

1000 tak for din støtte

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan helt sikkert også hjælpe til med at hænge Flyers op Nielsen. Nu bor jeg i Gentofte, men der er selvfølgelig også steder at kunne hænge dem op der.

 

Du siger bare til, hvis du skal have hjælp til andet og så ser jeg om jeg kan give en hjælpende hånd :thumbup:

 

Og selvfølgelig glæder jeg mig også rigtig meget og håber også det bliver et årligt event :dance:

Edited by Chris_Jaina
Link to comment
Share on other sites

Lyder super... hvis planen blir ændret - at jeg ikke kan tage til London til New Moon premieren - kommer jeg helt sikkert m. kamera :-D og hjælper gerne før, hvis der er behov for det....

Link to comment
Share on other sites

Jeg bor i Hvalsø, men kommer ofte til Roskilde og skal gerne dele flyers mv. ud.

 

Vil gerne hjælpe med andet!

 

Send os en email info@collectormania.dk så vender vi tilbage til dig når de er færdige .. tak for din støtte

 

Michael

Link to comment
Share on other sites

 

Send os en email info@collectormania.dk så vender vi tilbage til dig når de er færdige .. tak for din støtte

 

Michael

 

Jeg vil selvfølgelig også støtte dette projekt!!! Jeg har lige forsøgt at sende en mail til info@collectormania.dk, men får den tilbage med "Unknown User" fra mailadressen valgreen@bank.dk...?

Link to comment
Share on other sites

 

Send os en email info@collectormania.dk så vender vi tilbage til dig når de er færdige .. tak for din støtte

 

Michael

 

Jeg vil selvfølgelig også støtte dette projekt!!! Jeg har lige forsøgt at sende en mail til info@collectormania.dk, men får den tilbage med "Unknown User" fra mailadressen valgreen@****...?

 

Michael Nielsen og Per Valgreen er de danskere der samarbejder med Showmasters om dette arrangement.

Så prøv eventuelt at sende mail direkte til Per. Men måske du skulle slette/ændre den i dit indlæg, så han ikke får en masse spam. :D:P

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hey, Nielsen, er der nogen update på de omtalte flyers? Jeg har allerede hørt flere her fra Vejle nævne, at det kunne være spændende at komme, så hvis vi kunne få noget reklame op, kunne det være super :)

 

hej søde mara

de er klar til helsingborg

vi ses

hr n.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg er ikke ofte inne på forummet siden jeg ikke akkurat er i England så veldig ofte. Vanligvis har jeg venner som gir meg beskjed om folk jeg er fans av dukker opp på events. Siden disse vennene er Britiske har de glemt å informere meg om denne eventen (desverre har jeg arbeidshelg den helga, så jeg hadde uansett ikke kunne kommet, for ikke snakke om at jeg skal være i London uken etter og heldigvis få med meg eventen der).

 

Så jeg lurer på hvor stor sjanse det er for at det kommer flere events som dette i Norden generelt... om det så er Danmark, Norge eller Sverige... hvor sansynelig? For dette er noe jeg kunne tenke meg å dra på.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Så jeg lurer på hvor stor sjanse det er for at det kommer flere events som dette i Norden generelt... om det så er Danmark, Norge eller Sverige... hvor sansynelig? For dette er noe jeg kunne tenke meg å dra på.

 

Jeg håber da på det vender tilbage igen næste år. :) Ligesom Star Wars dag i Taastrup nu har været tilbagevendende i to år og også kommer til næste år.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...